czwartek, 1 września 2016

przerwa?

Cześć. Nie było mnie tu...prawie 2 miesiące. Wow...Za dużo i wiem, że tak nie powinno być. Ale właściwie nie wiem czemu się tak stało, bo teoretycznie miałam ciągle jakieś zdjęcia w zapasie, coś sie działo, a mimo to nic nie pisałam.
Uznajmy to za taką...wakacyjną przerwę.
Zdjęć się trochę nazbierało, więc...zrobię Wam taką sklejkę, pokazujacą trochę moje wakacje :) (Choć takowe mam kilka dobrych miesięcy)
Park Szymańskiego w Warszawie.



ostatnie przygotowywanie kolacji przez mojego chłopaka:)


nudne selfie:D

polskie wsie...kocham!


wieś i zachód słońca? jestem na tak!


mały meczyk




z misiem




Od kilku dni katuję tę piosenkę. Uzależniłam się mocno!
KLIKNIJ TUTAJ :)


W weekend zabieram lustrzankę ze sobą na wieś i porobię trochę fot :)
Powinnam się zrehabilitowac w kwestii bloga!

Jak Wasze wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...