sobota, 3 września 2016

portrety

Z racji tego, że:
mam zaległości tutaj;
moja lustrzanka poczuła się samotna;
oraz chciałam wykorzystać dany mi czas zrobiłam kilka zdjęć! I nie. To nie są 'selfie'. No, dosłownie z 3/4 zdjęcia takie zrobiłam, spośród mnóstwa.
Wyprostowałam włosy, pomalowałam paznokcie i stwierdziłam (już wczoraj to stwierdziłam, ale to nic), że czas porobić jakieś zdjęcia. Uzupełnię tym bloga, instagrama. Czego chcieć więcej?


to chyba moje ulubione zdjęcie!!



to zdjęcie ukazuje trochę moje niedoskonałości, ale...nie tylko ja je mam, więc czego się wstydzić? 




oraz to jest moim ulubionym!





Przy okazji! zapraszam Was na mojego instagrama! :)
https://www.instagram.com/_sanse/


Robicie sobie czasami portrety itd? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...