poniedziałek, 4 lipca 2016

wakacyjne plany

Cześć wszystkim.
Trochę mnie tu nie było. Dlaczego? Zwyczajnie nie miałam pomysłu na jakąkolwiek notkę tutaj. Ale z racji tego, że są wakacje... (no, ja mam je od długiego czasu już, ale ciiii) na pewno macie jakieś plany wakacyjne lub po prostu marzenia z wakacjami związane.



















Zamierzacie gdzieś wyjechać? Jeśli tak, to gdzie? Morze czy góry? Wieś czy miasto? Polska lub może zagranica?
Ja niestety raczej nigdzie nie wyjadę. Jeśli już, to tak jak co weekend na wieś do chłopaka. Postaram się też wyciągnąć go na weekend do Serpelic :)

Kochani, mam do Was również pytanie. Jakie posty chcielibyście zobaczyć najbardziej? 
Postaram się spełnić życzenia! :)


Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblra lub weheartit. Nie jest to w żadnym wypadku moja własność. 

1 komentarz:

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...