piątek, 30 września 2016

jesień

Za oknami jesienna aura. Nawet jeśli świeci słonće, czuć typowy dla jesieni chłód, który przyznam szczerze, że ja bardzo lubię.
Kocham tę porę roku za klimat; za kolorowe liście na drzewach; za chłód, który daje ukojenie po lecie.
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią jesień, albo jej nienawidzą. Ja lubię. Zwłaszcza na zdjęciach!
Z racji tego, że ta pora sprzyja zapalaniu świeczek- czy to samych czy wkłady w kominkach...uwielbiam!






Lubicie jesień? 
Macie jakiś swój "rytuał", który zawsze wykonujecie podczas trwania tej pory roku? :) 

3 komentarze:

  1. Ja lubię jesień za niezliczone kubki herbaty, kolorowe liście i właśnie pachnące świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, stanowczo to jest to, co w jesieni da się lubić!:)

      Usuń
  2. Uwielbiam jesień, wiele rzeczy mi się w niej podoba :) Zresztą w każdej porze roku dostrzegam coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...