piątek, 10 czerwca 2016

burzowo

Ostatnie dni obfitują w dość...dziwną pogodę.
Jednego dnia ładne słoneczko, dość ciepło (lub co gorsza- gorąco), zaraz zbierają
się chmury i zaczyna lekko padać lub od razu lać. 


Szczerze mówiąc...lubię to. Uwielbiam ale tylko w chwili gdy nadchodzą burze.
Niestety...gdzie bym nie była...nie ma burz. A tak się stęskniłam za nimi!
Błagam, powiedzcie mi, że nie tylko ja się jaram burzą? HAHA
wiem, że dużo osób się bardzo jej boi, a ja przeżyłam już takie burze...że przestałam się ich bać kompletnie :P





Ajjjj...napawajcie się zdjęciami, a ja tymczasem będę uciekać się pakować! 

ps. tylko pierwsze zdjęcie należy do mnie.
reszta pobrana z tumblr'a.

5 komentarzy:

  1. Jak jestem w domu,to też lubię gdy jest burza. :D
    Mam tak od małego :D

    https://www.instagram.com/stylistfashioon_/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się boję burz ;O zwlaszcza, gdy jestem poza domem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi daaawno minął ten etap na szczęście:)

      Usuń
  3. Ja się niestety ale boję burz, ale uwielbiam to uczucie świeżości po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to stanowczo jest najfajniejsze :)
      szczególnie jeśli przed burza był upał

      Usuń

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...