wtorek, 24 maja 2016

wakacje 2015

Siedzę sobie... i stwierdziłam, że dodam posta ze zdjęciami z wakacji. Najlepszych wakacji w moim życiu. Pierwszy raz spędziłam je zupełnie bez rodziny- z chłopakiem.
Jak praktycznie co roku, wybrałam się na moją ukochaną "wieś", niedaleko Białej Podlaski. :)
Duuuzo zdjęć, szykujcie się! :)






Tutaj akurat macie kilka zdjęć z ostatniego dnia, który spędziliśmy najweselej ze wszystkich!

przysięgam, dawno nie byłam tak mokra, haha!






tacy z nas bohaterzy!




czyżbym latała?









            







Innym razem wybraliśmy się na skarpę, z której jest widok na zakole Bugu :)
później wybraliśmy się na mały spacer dalej











 Trzymajcie się cieplutko :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...