poniedziałek, 23 maja 2016

ostatnie dni

Ostatnie dni na szczęście mogą pochwalic się dobrą pogodą, dużą ilością słońca i super atmosferą, więc nie nudziłam się. Pogoda sprawia, że człowiekowi od razu robi się lepiej na duszy. No, na pewno mi:)









 Niżej macie zdjęcie zrobione telefonem, z pomocą obiektywu macro, który już Wam pokazywałam:)


Tutaj wczorajsza mała wycieczka rowerowa, już po powrocie do Warszawy. 


I ostatnie, to moje paznokcie przed spiłowaniem :)


A jak wyglądają Wasze ostatnie dni? 
W środę mój chłopak rozpoczyna długi weekend i myślę czy pojechać z nim do niego...
Hm, jeśli będzie ładna pogoda to może wybierzemy się do Kazimierza? 
Wezmę tym razem ze sobą lustrzankę i może coś popykam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...