poniedziałek, 30 maja 2016

druga majówka

Z racji tego, że miniony weekend był kolejnym długim w tym miesiącu, uzyskaliśmy majówkę! :D
Spędziłam go naprawdę aktywnie, bo każdego dnia (zaczynając w pełni od czwartku)- coś robiłam. Nie siedziałam długo w domu. Jednego dnia wybraliśmy się nad Firlej, innego były Puławy, kolejny to Kazimierz Dolny (na który liczyłam najmocniej) i ostatni dzień na krótko Puławy i grill :)
I dziś pokażę Wam zdjęcia z Kazimierza, bo te są najciekawsze:)
 Rzadko pozuję do zdjęć, ale...czasami trzeba stanąć przed obiektywem, a nie za:)


 Niemalże na początku naszego wypadu, wybraliśmy się na Górę Trzech Krzyży. Jako że moja kondycja jest bardzo słaba, zmęczyło mnie to wchodzenie mocno. Wiecie, przy okazji było naprawdę gorąco.






Wybralismy się też na rejs statkiem. 
te ptaszory otoczyły cały statek i czekały tylko na jedzenie!








Jak Wasze "majówki"? Pogoda się udała? Słyszałam, że praktycznie wszędzie były burze, a u nas?
Nic. RAZ popadało i to dopiero jakoś po 20. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...