wtorek, 17 maja 2016

phone photos

W weekend- jak i w ostatnich dniach- nie miałam okazji focić lustrzanką, zatem pokażę Wam trochę zdjęć porobionych tylko i wyłącznie telefonem. Na szczęście mój telefon może się pochwalić dobrym aparatem, więc zdjęcia nadają się do publikacji w takim miejscu jak blog :)

ps przy okazji testowałam trochę obiektywy!^^




 bez obróbki!






mały łobuz



tutaj obwodnica Garwolina, powrót do Warszawy


i tutaj macie widok z tarasu na ciemne chmury





Przypominam, że jeśli chcecie być na bieżąco z tym co u mnie, zapraszam na mojego instagrama (TUTAJ) i również możecie dodać mnie na snapchacie "sswaggirl" (lecz wtedy podajcie mi tu swoja nazwę, wtedy Was przyjmę):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...