czwartek, 12 maja 2016

nowości

w ostatnim czasie w moim domu znalazło się sporo nowości. Kosmetycznych, gadżetowych i podobnych.
Postanowiłam, że Wam pokażę w co się ostatnio zaopatrzyłam:)








Te lakiery złowiłam na promocjach w Rossmannie. (poza INGRID)

od lewej: Rimmel, 335 Gimme Some of That
Wibo, 06
Ingrid, 296
Lovely, 436
Lovely, 235
Lovely, 4



Obiektywy pokazywałam Wam już w poprzednim wpisie :)



 Zaczęłam się ostatnio malować, a  z racji tego, że warto zadbać o buzię przy zmywaniu makijażu itp...


Mam fioła na punkcie produktów do ust, totalnie!
Lovely,kredka do ust nr 1
Wibo, pomadka i balsam 2w1 z masłem she, 2
Bielenda, balsam do ust


Buzia potrzebuje nawilżania i dbania o nią, zatem zaopatrzyłam się w szybko wchłaniający się krem.




Macie coś do polecenia? :)

Swoich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...