wtorek, 10 maja 2016

obiektywy do smartfona

Nareszcie doczekałam się SWOICH obiektywów do telefonu. Rok temu były w Biedronce, fakt. Niestety dowiedziałam się po fakcie i...no nic, nie udało mi się zdobyć. Teraz jak się dowiedziałam, że ponownie Biedronka jest w nie zaopatrzona, stwierdziłam, że nie ma bata- muszę je mieć!
Od jakiegoś czasu miałam pożyczone od przyjaciółki, ale wiecie...co swoje, to lepsze.
Tak więc mam! Musiałam przejechać się w zupełnie inną część Warszawy, bo niestety...koło mnie nie ma nic. I nie było. Dostępne są w 3 biedronkach. Potwierdzone info! Dzwoniłam!


W opakowaniu znajdują się 3 obiektywy: rybie oko, szerokokątny i makro; klips, zasłony na obiektywy oraz woreczek.

fish eye dla mnie bajer, jak ktoś lubi pstrykać zdjęcia, ale znudziły mu się zwykłe kadry...oto urozmaicenie!


makro...dla mnie cudo! uwielbiam makro fotografię, tak więc kocham ten obiektyw!


wyżej macie porównanie zdjęcia z użyciem szerokokątnego i bez:)


A Wy lubicie takie bajery?:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...