poniedziałek, 9 maja 2016

cisza

Hm...Nastała cisza. Cisza tutaj. Dlaczego? Ostatnio nie dzieje się nic takiego, co byłoby ciekawe na stworzenie z tego posta.
Pogoda ostatnio coraz bardziej dopisuje (choć dla mnie momentami jest za ciepło) więc spacery, wyjazdy i tak w kółko. Postaram się nadrobić i pojechać w tym tygodniu gdzieś za zdjęciami, bo aż wstyd!

"Powiem" Wam w sekrecie, że ostatnio cykam sobie za dużo selfie i o dziwo mi się podobają!


Zastanawiam się czy nie pokazać Wam tu w kolejnym poście tego, co dokupiłam w drogeriach i nie tylko. Co Wy na to?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...