czwartek, 14 kwietnia 2016

ulubione aplikacje

Dziś przedstawię Wam kilka dla mnie niezbędnych, bądź po prostu lubianych przeze mnie aplikacji.

pierwszą jest mobileMpk

jest to aplikacja, która mi- mieszkance Warszawy- ułatwia dostęp do informacji o rozkładach wszelkich możliwych tramwajów, autobusów itp.
Jest wygodniejsza dla mnie niż JakDojadę. Plusem jest brak konieczności połączenia z internetem:)



kolejna to po prostu pogoda yahoo, lubię ją ze względu na wygląd i nieźle się sprawdza w praktyce



InstaFollow
dostarcza nam informacji o osobach, które zaczęły nas obserwować, o tych, które przestały.

Farm Heroes Saga
Serio. Śmiałam się z pewnej osoby i pytałam "w co Ty grasz?" i kilka godzin później (będąc na nocce w pracy), ściągnęłam i sama zaczęłam grać. W tej chwili mam ponad 900 poziom. 

Quizwanie.
Miałam sporą przerwę w tej grze, ale na nowo zaczęłam konkurować na wiedzę z innymi.


Snapchat. 
Cóż, tu nie muszę chyba tłumaczyć. 
Lubię wiedzieć co się dzieje u znajomych lub ulubionych blogerek.

Instagram
Cóż. kocham za możliwość dzielenia się zdjęciami. 


I ostatnia. Nie wiem dlaczego, ale ta gra wciągnęła mnie dziwnie mocno.
OO Loop. 



To chyba tyle.
Macie coś ciekawego do polecenia? 






2 komentarze:

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...