poniedziałek, 18 kwietnia 2016

zdjęciowe łowy

Jestem osoba, która uwielbia wyjeżdżać za miasto i miec przy tym swoją ukochaną lustrzankę. Zdjęcia są nieodłącznym elementem moich dni. Czy to robione lustrzanką właśnie, czy też telefonem.
Moment, w którym wyjeżdżam za miasto- jest idealnym na zdjęcia!
Dziś pokażę Wam trochę tego, co złapałam w ten weekend.

Dodam, że jeśli chcecie być w miarę na bieżąco [o ile ktoś tu chce:)] śledźcie mojego snapa: sswaggirl i obserwujcie na instagramie. W tych dwóch miejscach jestem codziennie!

Coś czuję, że zdjęć będzie sporo...






 Powyższe zdjęcia są z sobotniego spaceru z siostrą mojego chłopaka:)

Poniżej znajdziecie z wczoraj:)

Ten Łobuz biegając za piłką- wskakiwał w trawę i ją pożerał! haha








Mój Najwspanialszy.






Za kilka dni wrzucę Wam zdjęcia ze spontanicznego wypadu do Stężycy. (niestety krótkiego...)


1 komentarz:

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...