czwartek, 25 maja 2017

sesja

Od jakiegoś czasu w głowie siedział mi plan założenia strony na facebook'u, promującej moje zdjęcia. (dokładniej to te, które JA robię innym).
W weekend za namową chłopaka, ostatecznie tak zrobiłam i zabrałam się za robotę. Zaczynam wykonywać sesje. Wszelkiego rodzaju, od fotografii dziecięcej aż po naszych czworonożnych pupili.
I tak oto w niedzielę byłam na zdjęciach z najmłodszą siostrą mojego chłopaka, a w poniedziałek z moją.









 https://www.facebook.com/Sandra-Czerniewska-fotografia-179196869272855/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...