czwartek, 27 kwietnia 2017

coś nowego

Witam się z Wami po...długiej (nie ukrywajmy) przerwie.
Chciałabym blogować systematycznie, ale różnie z tym bywa. Nie zawsze mam dużo zdjęć do pokazania w poście, nie zawsze wiem o czy mpisać.
Wiem, że niewiele osób czyta mojego bloga, jednak wiem, że ktoś tu zagląda- mam przecież wgląd w swoje statystyki:)

W każdym razie... Witam ponownie! :)
Mam ochotę dzielić się z kimś swoimi zdjęciami, wycieczkami, no wiecie! W dodatku...myślę nad rozpoczęciem nagrywania na youtube... Co Wy na to? Myślicie, że to dobry pomysł?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...