sobota, 24 września 2016

narzędzia do blogowania i nie tylko

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić narzędzia, dzięki którym mam ciągle dostęp do bloga i ogólnie internetowych spraw.
Każdy z nas, blogujacych, posiada sprzęt, który mu umożliwia kontakt z blogiem i czytelnikami, a więc w tym poście pokażę Wam moje :)





Pierwszym- najłatwiejszym w tworzeniu postów- jest laptop.
Posiadam go od początku tego roku i przyznam, że to był dobry wybór. Nie był to możliwie najtańszy wybór, ale stwierdziłam, że skoro mam budżet, który mi na to pozwala...to czemu nie?
Laptop jest naprawdę dobry. Przede wszystkim na początku poszukiwałam sprzętu, który sprosta możliwości swobodnego grania w fifę itd. Wiecie, chłopak też chce mieć z tego profity :P

Marzyłam o laptopie w kolorze białym. Dlaczego? Taki kolor jeśli chodzi o telefony/tablety/ laptopy podoba mi się najbardziej od dobrych kilku miesięcy.
Acer Aspire E15



Drugim sprzętem, z którego korzystam od niedawna jest tablet. 
Kiedyś byłam na "nie" jeśli chodzi o tego typu gadżet. Uważałam, że jest to niewygodne. Rozumiecie- sprzet pomiędzy telefonem a tabletem wydawał mi się niewygodny.
Łatwiej się przegląda blogi niż np na telefonie. 
Szukałam takiego tableta, który posiadałby modem (najlepiej LTE). To był główny cel. 
Padło na Lenovo  Tab 2 A8-50




Ostatnim, ale najczęściej przeze mnie używanym jest telefon. Bez niego się nigdzie nie ruszam. 
Wybór padł na sprzęt, który marzył mi się zawsze. Największym plusem tego telefonu jest aparat. Tak! Kocham aparat w telefonach marki Apple. Od zawsze. Dla mnie nie ma lepszego. 
Wybór padł na Iphone'a 5s.






A Wy z jakich sprzętów korzystacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...