środa, 27 kwietnia 2016

kosmetyczni ulubieńcy

Cóż, stwierdziłam, że podzielę się z Wami ulubieńcami kosmetycznymi (przeróżnymi!) z którymi od jakiegoś czasu współpracuję :D niektóre z tych rzeczy są w mojej kosmetyczce nowościami!

z tych perfum skorzystałam pierwszy raz kilka lat temu i trzymam się ich do dziś.
Ponad rok temu kupiłam tę buteleczkę i do tej pory mam:)



Super pachnie! Polecam! Ja zakupiłam swoją w Naturze.



Z tego staram się korzystać jak najczęściej. Warto dbać o buzię.



Uwielbiam kremy Ziaji. Naprawdę ładnie pachną i nawilżają.

Z racji tego, że kiedyś korzystałam z podkładu po lewej stronie, postanowiłam go zakupić znowu na promocji w Rossmannie. 
Przyznam, że bardziej podobało mi się pierwsze opakowanie.

Jak już maluję rzęsy to tylko tym. Podarowała mi ten tusz mama i chyba nie zamienię go na nic innego. Podkręca tak, jak lubię!

Krem idealny dla mojej buzi. 

Puder posiadam od niedawna. Na kupno skusiła mnie niewielka cena. :) i opinie!

O szminkach już wspominałam:)

Super pachnie i nawilża usta!


Cóż, korektor jak korektor.:)




Na koniec moja buzia:)


Macie swoich ulubieńców?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...