wtorek, 1 marca 2016

fotograficzne maleństwo

Jakiś czas temu zamówiłam poprzez jedną ze stron z różnymi (naprawdę różnymi- obudowy na telefon, słuchawki, power banki, torby, skarpetki, poduszki i inne przeróżne gadżety!) malutkie (teoretycznie) cacko do swojego telefonu. Jako że lubię robić zdjęcia skusiłam się na teleskopowy obiektyw do mojego telefonu.
Nigdy przedtem nie miałam żadnego obiektywu do komórki. Nawet tych malutkich- macro, szerokokątny, fish eye. Te tylko pożyczyłam od przyjaciółki do "zabawy".
Dzisiaj zapukał listonosz i w końcu mam!







Przyznam, że wykonałam już kilka zdjęć "na próbę" i... jestem mile zaskoczona. 

zdjęcie wykonane wprost z aparatu


a to juz z użyciem obiektywu. 
Jakość jest naprawde dobra. 

Mam ochotę jeszcze na zakup tych 3 malutkich, no nic. Zobaczymy :)

Jeśli tylko wykonam jakieś ciekawe zdjęcia, podzielę się od razu:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...