piątek, 4 listopada 2016

test

Cześć!:)
Znowu mnie tu sporo nie było i nie ma się co oszukiwać.  Trochę brak pomysłu na post, trochę lenistwo...
Ale dzisiaj chciałam Wam pokazać pewien produkt, którego zrobię "test" i "recenzję" na bloga!
 Na tę pomadki czatowałam niedługo, ale pierwsza podróż do Rossmanna (wtedy w Puławach) skończyła się niepowodzeniem.
Byłam niepocieszona, więc stwierdziłam, że u siebie- w Warszawie sprawdzę w najbliższym Rossmannie i BUM! Znalazłam ostatnią sztukę! I to w tym kolorze, który chciałam sprawdzić!

Na dniach postaram się wrzucić na bloga jakąś obszerniejszą notkę, opisując oba produkty- kredkę i pomadkę.

Zamierzam przetestowac produkt na 4 sposoby:
  1. Sama kredka na całe usta,
  2. Tylko pomadka na usta,
  3. Całe usta kredką i następnie na to- pomadka,
  4. Obrysowanie ust i wypełnienie ich pomadką.
Także wyczekujcie! :)
A Wy macie już swoje "k lips" czy póki co się przymierzacie do kupna? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...