sobota, 4 czerwca 2016

trochę faktów

Od dłuższego czasu zapisywałam fakty, które mogę Wam o sobie napisać. Dlaczego? Bo zorientowałam się, że tak naprawdę...nic o mnie nie wiecie.
Tak więc stwierdziłam, że chociaż trochę przybliżę Wam moją osobę.


1.Mam na imię Sandra.
2. Mam 21 lat i...mało kto chce mi dać choćby 18.
3. Mieszkam w Warszawie od urodzenia.
4. Jestem leworęczna, ale większą siłę posiadam w prawej ręce.
5. Fotografią interesuję się od podstawówki.
6. Przeżyłam 1 prawdziwy koncert- Justina Biebera. I tym samym spełniłam jedno ze swoich marzeń.
7. Nie przepadam za dużymi miastami jak Warszawa. Lubię wyjeżdżać do małych miejscowości/ wsi. 
8. Mogłabym zamieszkać w Puławach. 
9. Od ponad roku jestem w szczęśliwym związku.
10. Do niedawna w ogóle się nie malowałam.
11. Jestem gadżeciarą. Uwielbiam wszelkiego rodzaju telefony, laptopy, tablety. Mogłabym mieć wszystko co możliwe.
12. Uczęszczałam do technikum hotelarsko-turystyczno-gastronomicznego. 
13. Uwielbiam tatuaże. Sama mam ich 5.
14. Mam wadę wzroku, jednak rzadko noszę okulary.
15. Wszystkie zdjęcia wykonuje Nikonem D3200 lub Huawei P8 lite.
16. Jestem nerwowa.
17. Jestem prawdziwym niejadkiem. nie jadam mięs, ryb, owoców, warzyw. (Potrawy takie jak spaghetti, pizza czy naleśniki również nie są w moim menu. Pierwszy raz pizzy spróbowałam w kwietniu, naprawdę. )
18. Mam młodszą o 8 lat siostrę. 


numer   moje social media: instagram: _sanse             snapchat: sswaggirl



2 komentarze:

  1. Mieszkaliśmy przez jakiś czas w Warszawie 😊 naszym zdaniem to jedno z piękniejszych miast

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Nie powiem ze to brzydkie miasto, aczkolwiek jestem bardziej zafascynowana innymi, mniejszymi miastami 😊

      Usuń

Zostaw komentarz, to mnie niesamowicie motywuje!:)

fotograficzna przygoda

Kilka miesięcy temu założyłam fanpage na facebook'u. Niedawno profil na instagramie (fotograficzny oczywiście). Rozkręcam powoli to, co ...